Neem contact op met Beltegoedopwaarderen.nl.

Voor veelgestelde vragen kun je terecht op onze FAQ pagina.Daar vind je bijvoorbeeld uitleg over: de beltegoedcode werkt niet, ik heb geen code ontvangen, ik heb een verkeerde provider besteld etc. Let op: na een iDeal betaling kan het kan soms tot 30 min duren voordat je de beltegoed-code ontvangt.



Contact
Beltegoedopwaarderen.nl beantwoordt je vraag zo snel mogelijk. Op werkdagen krijg je binnen 4 werkdagen antwoord op je bericht.

Neem contact op met de klantenservice van jouw provider:

Paysafe: 0900-7200722
3V: 0900-3355333
Lyca Mobile: 020-7543030
Vodafone: 06-54500100
Telfort: 0900-9596
Lebara: 0900-4321321
T-mobile: 06-24001200
Telesur: 0900-2021914
Ortel: 0900-1612000
KPN: 06-12001200
Tele2 Mobiel: 0900-2411602
Delight Mobile: 06-59000200
Vectone: 06-59000222
GT Mobile: 0800-0200542
Toggle Mobile: 020-7543022
Budget Phone: 071-5815660
88 Mobile: 06-32281200
Ortel (BE): 078-050-010
Base (BE):: 0486-191999
Mobistar (BE): 02-745-95-00
Proximus (BE: 078-05-6000
Lycamobile (BE): 0800-49-811
JIM Mobile (BE): 0486-19-1984
Contact via email

Fijn dat je goed geholpen bent met dit antwoord.

We zijn je een volgende keer graag weer van dienst.

Heb je geen beltegoedcode ontvangen? Kijk eerst eens in je spam folder, het kan zijn dat je mail hierin zit. Of vraag de code hier nogmaals op.

Nog niet ontvangen? Vermeld dan in je bericht je betalingskenmerk (PID).